REGULAMIN
11.. POSTANOWIIEENIIA OGÓLLNEE
Właścicielem sklepu internetowego www.ossip.pl jest Erma
Ossip Design
1. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego
z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego
konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest
dobrowolne i nieobowiązkowe.
2. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta, tj. zakupy
bez rejestracji.
3. Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów,
otrzymywania powiadomień dotyczących statusu zamówienia, udział
w konkursach, otrzymywanie newsletterów.
33.. WARUNKII ZAWIIEERANIIA UMOWY SPRZEEDAŻY
1. Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym: a)
(https://ossip.pl/)
założenie konta z loginem i hasłem b) złożenie zamówienia bez konieczności
zakładania konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest
wypełnienie formularza zamówienia.
2. Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez
Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
3. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają
obowiązujący podatek VAT.
4. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie
przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient
jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
5. Sklep www.ossip.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
6. Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta
o przyjęciu zamówienia. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi
wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez
Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
7. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód
zawarcia umowy.
8. Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień.
44.. WARUNKII PŁŁATNOŚCII
1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy za pomocą
NestBank numer rachunku: 37 2530 0008 2097 1039 1457 0001
3. W tytule wpłaty należy podać nr zamówienia. W przeciwnym razie może
to spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia, lub w ostateczności
wpłata może być niemożliwa do zidentyEkowania.
55.. TEERMIIN PŁŁATNOŚCII
1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem Klient obowiązany
jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży
zostaje zerwana z winy Klienta.
2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient
obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
66.. CZAS REEALLIIZACJJII ZAMÓWIIEENIIA
1. Realizacja zamówień następuje w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym w/w dni robocze
nalicza się po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy.
3. Czas realizacji zamówień zależy od wybranej przez Klienta formy płatności:
Szybka płatność Dotpay – 1-4 dni robocze,
Płatność przy odbiorze – 1-2 dni robocze,
Płatność przelewem tradycyjnym – 1-4 dni robocze od daty zaksięgowania
wpłaty.
77.. DOSTAWA ZAMÓWIIEENIIA
1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
oraz poza granicami kraju wg cennika poczty polskiej lub Ermy kurierskiej.
2. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce
„Dostawa i płatności” oraz w trakcie składania zamówienia.
3. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
4. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-3 dni robocze
(zgodnie z umową z Ermą kurierską) lub 2-4 dni robocze (Paczka w Ruchu).
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku
zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody
w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez
wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi
wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
88.. REEKLLAMACJJEE ZWROTY WYMIIANY
1. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie
z procedury zwrotu i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego
zamówienia.
2. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie
wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres
www.ossip.pl lub odesłać na adres Candy Wojciech Czyżowicz, 97-
320 Wolbórz ul. Garncarska 43. Zalecamy wysyłkę listem poleconym
(rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za
pobraniem. Formularze reklamacji i zwrotu są dostępne pod linkiem
(https://ossip.pl/wp-content/uploads/2019/05/returnform.pdf)
3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go
odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Rynek
Główny 28, Kraków, kod 31-010
4. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub zwrotu w możliwie
najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej
złożenia.
7. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest
prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na
stronie www.ossip.pl Przesłanie innego formularza lub błędnie
wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
8. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W
przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany
numer konta w formularzu zwrotu.
9. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem
Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa
i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności
produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
99.. PRAWO ODSTĄPIIEENIIA OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może
w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny
i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do
Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać
pocztą elektroniczną na adres info@ossip.pl lub pocztą polską na
. (wyjątkiem jest bielizna, która nie podlega zwrotowi).
2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia
Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż
najtańszy zwykły sposób dostawy). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że
sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
3. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym.
4. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi
bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
1100.. POSTANOWIIEENIIA DOTYCZĄCEE PRZEEDSIIĘĘBIIORCÓW
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą
wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej
z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może
nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego
konsumentem żadnych roszczeń.
3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo
ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania
przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta
sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
1111.. IINFFORMACJJA DOTYCZĄCA ŚWIIADCZEENIIA USŁŁUG DROGĄ
EELLEEKTRONIICZNĄ
1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz klientów następujące
usługi:
a. Umożliwianie zawierania w Sklepie drogą elektroniczną umów sprzedaży
towarów zgodnie z niniejszym regulaminem
b. Umożliwianie rejestracji w e-sklepie i stworzenie konta klienta
c. Wysyłanie drogą elektroniczną informacji handlowej dotyczącej towarów
oraz wiadomości informujących o aktualnym statusie zamówienia.
2. Warunki techniczne świadczenia przez Usługodawcę usług drogą
elektroniczną są następujące:
a) Dostęp do sieci Internet,
b) Korzystanie z przeglądarki internetowej (typu Internet Explorer, Google
Chrome, FireFox lub podobne)
c) Posiadanie konta poczty elektronicznej.
3. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
a. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
działania Sklepu, w takim zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej
i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości
zgłoszone przez Klientów
b. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę
o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu
Sklepu Internetowego.
c. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może
zgłaszać pisemnie na adres: Rynek Główny 28, Kraków, kod 31-010
Wolbórz, mailowo pod adres sklep@ossip.pl lub telefonicznie, pod
numerem 573 101 763
.
d. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej
z funkcjonowaniem Sklepu.
e. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni,
a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy
reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za
pośrednictwem Dotpay.pl
1122.. POSTANOWIIEENIIA KOŃCOWEE
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają
zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne
właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
OBJJAŚNIIEENIIEE::
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym
umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie
zamówienia.
KLIENT – osoba Ezyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności
prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są
dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach
w Sklepie Internetowym.
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za
pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od
Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie
Internetowym.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
SPRZEDAWCA– Ossip Design | Rynek Główny 28, Kraków, kod 31-010 | REGON:
380364696 NIP: 6793169782
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze
Sprzedawcą.
ossip.pl to sklep internetowy w którym znajdziesz ubrania
polskich firm w przystępnych cenach.